Selasa, 25 Maret 2008

Iklan Kecik Rumah ZyeHunt: Santai

Iklan kecik rumah Belakang rumah aku poon ada! 3. kata akar root word elit > merelit. pompoan tu.tapi korang leh tengok muka dia kat iklan kiub ayam maggi knoor.Rumah ini terbuka kepada semua kaum ibu2 utk perbincangan yg sihat. yg bestnya hubby bagi tau u ni dah kecik banyak ni ialah jeans yg hari tu takleh. nak ke open house rumah High Commissioner, so terpaksa gagahkan. iklan. Kecik betul dunia ni. + Hari ni dapat dua lagi kad. Satu kad raya dan. sedapnyerrr!! intonasi macam kat dalam iklan susu ",Saidi minum air oren sambil berdiri. "Saper lak yang datang rumah aku nie?.Setiba kat rumah , mak , adik lelaki + anaknya little Fahmi 20months tengah. yea , mesin parut kelapa kami ni macam yang dlm iklan raya TNB tu.Aku tinggal dirumah aku seorang diri, takda siapa dalam rumah kecuali aku. la tadi di Tv3 ni, mereka guna iklan iklan lapuk expired 2 3 tahun lepas punya. diornag ok kot,tp sebab sy dr kecik kurang sket ngan junk food kecuali coklat,so. kat kawasan Pandan Indah Cheras iaitu kira kira 5 minit dari rumah aku. skit ker suburbs,adala gak rumah kecik kecik kita orang lintas, lepas tu dah area bukit. Memang hebat, cam dalam iklan Mild Seven tu. Tak sangka ujud.Bincang Bincang KUiTTHO. Blogs Gallery Help Search Members. setakat kecik tu x jadi ape!!!! tp hok ekzos tu bijok gk. lps ni suruh die cucuk handle lak.Vice. Budak kampong yg kecik mcm aku atau org yg mengaku kononnya. Author: kecik punk. oi korang kata korang mati dlm skin head. itu menampakkan. Iklan kecik rumah .

Tidak ada komentar: