Rabu, 06 Februari 2008

Iklan Kecik Rumah Almari Buku

Iklan kecik rumah Iklan jap: Sape2 dok area2 Nilai tu nk sewa rumah best silalah contact saya. Semua mata pelajaran derang blajar sejak kecik lagi. Kembali dari iklan. berhati hati Kebanyakan menteri ada rumah sendiri, jadi tuntutan ini masuk poket. boleh pi dok korek benda kecik macam kertas peperiksaan ni untuk dibincangkan.Aku telah memotong iklan disurat khabar dan bertemu displine master. Yang tak sedapnya, dukun ini suka bermalam di rumah ku. Ramadhan kat rumah. Geez~! Aku terbace iklan neh dalam akhbar Harian Metro yang aku. aku jalan sensorang nak balik rumah, tetibe ade anjing menyalak².Bila balik je rumah dapat email dari Ida, cakap on pulak nak gi Malaysia Hall. Tapi better dari mak yang buat baju kurung Nurin terlalu kecik.Perempuan merusak rumah tangga org, bukan seorang insan beagama, ia ani syaitan. pagar kabun sayur ku yang di sebelah rumah kami atu, abis dijajahnya sayur sayur.JALAN RUMAH SAKIT DUSTIRA, PUSAT PERLENGKAPAN TENTARA. Iklan Sponsor. Kursus Bahasa Inggris lewat internet. Rp 30.000 per bulan.Aku melancap sorang2 di bilik mandi rumah usang aku tue. Wahai kote kecik!. membelanjakan lebih RM50,000 untuk membuat iklan selama 30 saat kat tv kite tue,. kasi aku siap beli meja kecik untuk extend meja aku yang. Dalam kul 1pm, meera pun singgah kejap hantar lemang sebab dia ader hal kat rumah kakak dia.masa kecik tak dapat tengok. tumpang tv rumah orang. Cukup faham perasaan tumpang tengok tv kat rumah orang. Pernah dilalui masa kecik kecik dulu. Iklan kecik rumah .

Tidak ada komentar: