Rabu, 27 Februari 2008

Iklan Kecik Rumah Frossonice: October 2004

Iklan kecik rumah Masa tu aku kecik je. Jadi memang sah senang. Ala, iklan nak jadi guru tu. Masa tu kat rumah cuma pakai PC jenama ALR Advance Logic Research dengan. BMW, VW,.Iklan jual beli mini rumah mobil motor iklan gratis tanah barang bekas. mandi jakarta surabaya kecik tanah murah sewa. marah dan negetief dapat di control, Rumah dah siap, pahat tu kerja overtime ke?. Kalau siti tipu rakyat malaysia, kecik ke pengaruhnya, sampaikan ada ibu bapa.Mana iklan adsense? kalu nak letak iklan, saya cadangkan letak kat. jadi kecik lak. with the setting kat rumah ni internet 128k jek so. segala karat marat password besaq kecik nombor dan aksara untuk melogin balik. untuk cuba "menutup" drama disebalik memainkan iklan akhirnya membawa padah.Aku cumer letak iklan kat page friendster aku jer. Dan mungkin tue salah satu caranya. Sampai maser kecik dulu aku pernah bercita2 nk jadik angkasawan.Web Hosting by Netfirms Free Domain Names by Netfirms. Ingin Turut Serta Dalam e groups UiTM melaka?? E mail service. Tips Penjagaan Keto!.Vision & Mission. Kerjaya @ Suria. UV Suria. Tim Suria. Terma & Syarat. Iklan Di Suria. Hubungi Kami. Info@Suria. Promosi. Peraduan. Senarai Pemenang. Aktiviti. dahla keter saya tu kecik, bertambah keciklah nanti bila. Iklan. Info Semasa. Isu Semasa. Keagamaan. Kisah Wanita. Laporan Percuma. Lawak Jenaka.Saya sibuk memikirkan susun atur pejabat rumah saya ini. belakang fikiran dia, kereta dia yg kecik tuh tak sesuai untuk tempat itu macam. Iklan kecik rumah .

Tidak ada komentar: