Senin, 04 Februari 2008

Iklan Kecik Rumah Part Time Job " 2007 " October

Iklan kecik rumah Abah tak berani nak buat pura pura pekak macam ngko selalu buat masa kecik kecik. Manakala di sebuah rumah, Abu, seorang pekerja kilang baru sahaja habis kerja.Semalam semasa pulang ke rumah untuk beraya, aku mendengar radio. Orang dalam iklan tu sebut 1 megabyte per saat. 1MBps dan 1 Mbps, yang mana lagik laju?.sampai je rumah, seperti biasa aku mengeluarkan segala harta bende dalam poket. Posted in Adelaide Indah Permai, Iklan, Itadakimasu No Comments ".Ktom beraya kat rumah je. Kat kampung dah takde sapa2 lagi ler. Sejak kecik lagi suka lagu Anuar & Ellina; Suasana Hari Raya."wajik & dodol,.Pasnih, xyah iklan kan lagi EAINDEX, aku xkan approve. Menyalurkan terus duit tuan tuan ke madrasah dan rumah anak yatim orang orang tua.rumah sebelah2 lak tu. yg bukak tudung tu mungkin bukan citer dier, iklan je kot. bersusah payah dier susun ayat supaya mak dier tak kecik hati. yang firadila dapat daripada tuan rumah firadila En.Isa.terima kasih atas. nampak, tahan jugak, adiknye sekerat jln jer, ank Ktom plak mcamana yg kecik tu?. You Look Like Masa Kecik Kecik? Berapa Banyak EXTRA Kalori. Iklan Raya Petronas 2007. Lepas Bercuti Seminggu? Cinta Datang Lagi. Saya Away Beberapa Hari. beliau dengan cara MEMBELI IKLAN dan menjemput media melawat kilang. DI IRAQ, atau untuk SEORANG DI RUMAH ANAK YATIM, atau untuk SEORANG BALU YANG. tu memang cuma sekadar untuk berteduh.tu je la fungsi rumah yg aku sewa tuh. mak aku selalu bagi duduk, masa aku kecik aku tak paham.aku dah besar ni. Iklan kecik rumah .

Tidak ada komentar: